“Dado el contenido del siguiente artículo, Akihabara Station 秋葉原駅 ha decidido publicarlo en idioma catalán. A su derecha, disponen del traductor de Google para ver el texto en otro idioma en caso de necesitarlo. Sin más dilación, disfruten del contenido”.
Episodi «Una batalla sorprenentment dura! L’explosió de fúria den Vegeta!». Continua la batalla entre en Vegeta i en Magetta que ofereix un intercanvi de rafegues de ki llançaments de lava sense fi. Degut a que la cúpula verd que la Vados ha afegit a l’àrea de combat, gairebé no hi ha oxigen. Per tant, aquest fet provoca que l’àrbitre del torneig d’arts marcials interuniversal i el prínceps dels guerrers de l’espai tinguin dificultats per a poder respirar. A més, la calor generada pel metalman augmenta el pes de l’aire. Amb aquesta situació, en Vegeta es troba entre les cordes. Probablement, la incorporació de la capa protectora extra al ring, creada pel Champa i la Vados, beneficia a en Magetta en la seva lluita. Els dos contrincants protagonitzen un combat acarnissat a distancia. Això es deu a que els atacs físics del príncep dels guerrers de l’espai no afecten al cos resistent del seu rival. Aquest inconvenient fa gairebé impossible un combat cos a cos.
El gran inconvenient de lluitar a distancia en un espai reduït on manca l’oxigen provoca que el guerrer del sisè univers perdi el combat per falta d’aire als pulmons. Després d’un impacte de la tècnica predilecta d’en Vegeta, el Galick-oh, contra una rafega de lava del Magetta, el príncep dels guerrers de l’espai surt disparat cap a un tros de quadrilàter. Encara que quasi s’hagi destruït l’àrea de combat, l’àrbitre dictamina que el combat segueix. En Vegeta està encès de ràbia per la decisió. Per a desfogar-se, destrueix la capa protectora del ring amb el seu ki de superguerrer. Ara és l’hora del contraatac del setè univers. L’orgullós príncep dels guerrers de l’espai etziba un poderós Final Flash cap al seu oponent que l’intenta contrarestar amb rafegues de lava. L’enfrontament acaba quan en Vegeta fa fora del ring a en Magetta d’un cop de puny. El seu següent rival serà en Cabba, el saiyà del sisè univers. En quant al doblatge, sense novetats. Respecte als insults apareguts en aquest episodi, destaquem els següents: engegar-ho tot a pastar fang i tros de llauna.


